Friday, October 21, 2016

Forex onttrekking probleme

EUCOOKIELAWBANNERTITLE EUCOOKIELAWBANNERTITLE IronFx Onttrekking probleem Ons het baie kliënte wat ervaar IronFX onttrekking probleem. In November het die probleem begin versleg toe baie mense hul onttrekkings heeltemal ontken sonder 'n spesifieke verduideliking gehad. Sulke eise van Ironfx onttrekking probleem blyk te wees verbreed verder as net Chinese kliënte, met ander kliënte verslagdoening aan Forex magnate en op die handel forums dat hulle probleme ondervind met hul onttrekking versoeke word verwerk. As jy ervaar dieselfde IronFX onttrekking probleem nie huiwer om my te kontak. Die wrywing tussen IronFX en die maatskappy se Chinese kliënte en die bekendstelling van makelaars (PDS) het gelei tot 'n hofsaak wat teen die makelaar. Ons het 'n toegewyde span van spesialis buitelandse valuta (Forex) advocaten help kliënte regoor die wêreld en is aan die voorpunt van litigasie met betrekking tot maatstaf vasstelling en manipulasie en het 'n groot ervaring van die ontwikkeling en die totstandkoming van forex litigasie eise teen banke, forex makelaars en finansiële instellings. Forex magnate het geleer dat sowat 160 klagtes teen IronFX (onttrekking probleem) is ingedien op 22 Januarie met die Distrik Hof van Limassol. Volgens die bewerings, het IronFX is ontken onttrekking versoeke om meer as 150 rekeninge wat die IBS-gebring aan boord met die firma. Die totale bedrag van die eis genoem kliënt fondse is naby aan 1,25 miljoen. Daarbenewens het die makelaar was die onderwerp van 'n ondersoekende verslag deur die Chinese media met betrekking tot onvanpas bemarking van hul finansiële handel dienste. Ander makelaars gedeel soortgelyke lot, as SFX en Indien X is te sien in 'n segment op China Central Television, en FXTM gesig gestaar 'n verfilm protes in 'n plaaslike uitstalling. In die huidige eis teen IronFX, het die bekendstelling van makelaars beweer in die hof dat daar sedert die begin van Oktober hul kliënte eerste ervaar onttrekking vertragings. In November, t hy probleem begin versleg toe sowat 150 kliënte hul onttrekkings heeltemal ontken sonder 'n spesifieke verduideliking gehad. Sulke eise van IronFX onttrekking probleem blyk te wees verbreed verder as net Chinese kliënte, met ander kliënte verslagdoening aan Forex magnate en op die handel forums dat hulle probleme ondervind met hul onttrekking versoeke word verwerk. Spesifiek, het baie kliënte ontvang boodskappe wat verklaar, wil ons graag jou te laat weet dat jou rekening word tans ondersoek vir moontlike onreëlmatige handelsaktiwiteite. In die verlede, IronFX toegeskryf onttrekking probleem van China na die teenwoordigheid van beledigende handelaars wat die makelaar geglo is om voordeel te trek van hul bonus aanbiedinge. As jy ervaar IronFX onttrekking probleem en u enige verdere inligting ten einde 'n eis teen IronFx lêer nie huiwer om my te kontak by calogeroboccadutriYou nodig is hier: Tuis / Bank / trek en die uitbetaling met Forex Brokers trek en die uitbetaling met Forex Brokers Die onttrekking van Forex makelaars is baie belangrik, want vroeër of later jy wil gebruik van jou inkomste en werklik wins te maak uit hulle. Dit maak geen sin om duisende dollars in jou handel rekening sonder om dit te spandeer, want die makelaar won8217t laat jy die uitbetaling of jy het geen idee waar om dit te dra. In hierdie artikel we8217ll moontlik ondersoek kwessies en die beste manier om die uitbetaling onttrek. Dit hang af van baie verskillende faktore, byvoorbeeld daar dikwels voorkom probleme wanneer jy probeer om die uitbetaling met kredietkaarte 8211, maar dit is een van die gewildste onttrekking metodes. Probleme met dokumente Forex makelaars is soos klein banke en wat hulle nodig het 'n sekere lisensie ten volle wettig bedryf. Dit beteken ook dat 'n makelaar het om te sorg vir hoe die handelaars geld is geleë en oorgedra. Die makelaar moet in staat wees om die hoogste veiligheid te verseker vir fondse en waarborg dat fondse sal oorgedra word na die persoon wat hulle behoort aan en niemand anders nie. Dit is nie 'n eenvoudige taak en kan baie moeilik wees. Teoreties it8217s voldoende om uitbetaling geld om die bron 8211 waar dit vandaan kom. So as jy deponeer met 'n sekere Mastercard moet dit voldoende wees wanneer die uitbetaling word weer toegeskryf aan hierdie presiese Mastercard. Die meeste makelaars wil steeds om te verseker dat alles korrek is. Stel jou voor dat iemand gekap jou rekening en kan fondse oral hy wil onttrek sonder enige dokumente of iets. That8217s waarom 'n makelaar 'n paar dokumente sal vereis, maar dit kan 'n bietjie irriterend taak wees. It8217s moontlik dat 'n makelaar wil dokumente wat jy don8217t eens of doesn8217t aanvaar dokumente as gevolg van swak gehalte, selfs al is die kwaliteit is ordentlike kry. Soms makelaars wil gas wetsontwerpe, selfs al is nie almal doen dit sal ontvang. Verifikasie deur 'n eenvoudige brief met 'n kode gestuur na die adres rekeninge sou baie maklik wees en groot maatskappye te doen wat reeds. Maar daar is slegs 'n paar makelaars met hierdie benadering en that8217s waarom jy jouself moet voorberei en het al die dokumente gereed sal hulle vra vir. Probleme met kredietkaarte Kredietkaarte is groot. Maar wanneer dit kom by geld oordrag van aanlyn makelaars there8217s iets wat nogal frustrerend kan wees en dit is die feit dat jy meer geld can8217t onttrek dan op 'n sekere makelaars gedeponeer. As jy 100 by een makelaar met jou kredietkaart, 'n uitbetaling van meer as 100 won8217t deponeer aanvaar word nie. As jy wil die uitbetaling soos 200, sal 100 weer toegeskryf aan jou kredietkaart en die ander 100 sal gestuur word deur bankoverschrijving of tjek. Dit hang af van jou kredietkaart en makelaar, maar moet jy jouself voorberei en beter jou kredietkaart gebruik wanneer you8217re 'n groot wenner en het moeite ontvang draad oordragte. Handel met die markleier nou: 25 Dollar welkom bonus sonder deposito Plus500 is een van die gewildste makelaars en het 'n uitstekende kliënte diens. Jy kan begin met net 100 minimum deposito en handel die Forex mark, kommoditeite en baie van die indekse. Begin verhandel teen Plus500 vandag Risiko-Openbaringsverklaring Kennisgewing: CFD's kan jou kapitaal in gevaar stel as dit gebruik word in 'n spekulatiewe manner. Jacob Maas Ons het kragte saamgesnoer met 'n regspan wat aanvaar het om raad te gee oor die onttrekking kwessies. As jy probleme het met jou onttrek van jou makelaar aandeel soveel inligting as moontlik hieronder. Spesiale aandag sal gegee word vir diegene handelaars wat met onttrekking probleme met hul bestaande forex en binêre opsies makelaars. November 8, 2015 op 9:46 15421 Gürol Ayture ek kliënt van IronFx. Ek het onttrekking probleem met 'n maatskappy. Ek het twee verskillende onttrekking versoeke op Februarie. My onttrekking versoek didnt proses. Rekening bestuurder het gesê my dat u rekening wat ondersoek word vir moontlike onreëlmatige handel aktiwiteitsbeplanning. Toe ek wou onreëlmatige handel aktiwiteitsbeplanning van maatskappy rekening bestuurder bewys het vir my gesê dat Company nie bewys dit. Maatskappy blameer my vir bedrogspul, maar hulle hoef te verskaf enige bewyse. Ek het hulle intrek op versoek van my rekening bestuurder van IronFX. Hy het gesê my dat as ek hulle gekanselleer en ek belê spieël rekening, sal ek my geld te spaar. Dit is ook moeilik om te handel op spieël rekening met 'n beperkte munt pare. Ek gebruik spieël rekening vir 'n rukkie. Wanneer ek siek nie my geld gerealiseer red, ek gesluit spieël rekeninge. Ek het nog 'n onttrekking versoek op Mei. My onttrekking versoek nie verwerk. Dit is hangende sedert 2015/05/05. Rekening bestuurders sê altyd ons nie sien jou rekening .. My rekening is nie toeganklik nie. Im nog handel op my rekening. Maar onttrekking versoeke is nog steeds hangende. Ek het 'n baie e-pos gestuur, maar IronFx my nooit geantwoord. Ek het klagte pos aan die CySEC. Maar hulle didnt beantwoord. Die enigste e-pos wat IronFx het my gestuur was oor 'n ondersoek op my rekening vir 'n moontlike onreëlmatige handel aktiwiteit. Hierna 8220investigation email8221 het ek nie enige verdere kommunikasie van IronFx ontvang. My rekening bestuurder vervang maatskappy permanent. My ou rekening bestuurders verlaat die maatskappy. Daarna het ek dit nie glo nie om eerlik inligting van maatskappy. Ek dink dat die rede vir die behoud van my geld is nie die bogenoemde 8220investigation8221, maar groot likiditeitsprobleme wat IronFx probeer om weg te steek in die voorkant van kliënte en reguleerders. November 9, 2015 by 12:25 15444 Jayff Ek het 'n handel rekening met Ironfx. My onttrekking versoek ingedien is op 25/6/2015 maar to-date, het gesê die onttrekking is nog verwerk moet word deur die makelaar. Ek het opgevolg met hulle (ten minste 3 keer per week) en hulle hou op om my te vra om te wag. Rede deur hulle is my onttrekking is in die tou. Hoe kom 'n eenvoudige versoek neem so lank, dit is belaglik ek het 'n paar e-pos gestuur word aan befondsing span, backoffice, sowel as my rekening bestuurder Ironfx, maar hulle didnt antwoord my glad nie. Paar weke gelede het ek 'n klagte by Cysec, maar geen nuus van hulle tot nou toe ingedien. Dit is my ergste ervaring met Ironfx. Ek wil net vir hierdie probleem so gou as moontlik op te los. Beslis sal ek hierdie makelaar vir ewig te verbied. November 12, 2015 by 08:59 15603 Jakob Maas Jayff, kan jy gee meer inligting oor jou onttrekking Hoeveel was jou aanvanklike deposito Hoeveel was jou totale deposito Hoeveel wins / verlies het jy gemaak Hoeveel probeer jy November onttrek 12, 2015 by 16:59 15646 Murat Kocdar Ek het handelsrekening in Ironfx. Ek het onttrekking probleem net soos jy. Ek het onttrekking versoeke op April en Mei. Hulle is nog steeds wag vir goedkeuring. Ek het 'n baie posse aan alle departemente vir verduideliking van die rede van die vertraging. Die enigste e-pos wat ek ontvang het van IronFx Jou rekening ondersoek potensiaal onreëlmatige handel aktiwiteit. Rekening bestuurder sê dieselfde ding elke keer maatskappy is steeds jou rekening resarching. So jou onttrekking requets nog hangende. Resarching proses neem 'n lang tyd as gevolg van al die rekeninge navorsing. Resarching steeds sedert 7 maande. My rekening bestuurders verlaat IronFx. Wanneer ek praat ander rekening bestuurders sê hulle: My Ons is nie die verskaffing van die Turkse taal ondersteuning na hierdie. Ons het geen rek. Bestuurder wat Turkish weet. Ons is jammer hieroor. En ook cant ons u rekening te sien. Ons kan nie jou rekening te bereik. Hulle dont gee inligting. Ek hoop dat jy my kan help. November 12, 2015 by 18:47 15647 Jakob Maas Hi Murat, kan jy gee meer inligting oor jou onttrekking Hoeveel was jou aanvanklike deposito Hoeveel was jou totale deposito Hoeveel wins / verlies het jy gemaak Hoeveel is jy probeer om te onttrek November 27, 2015 by 07:17 16157 Yagub Rahimov Aandag aan FXPulp handelaars. Die maatskappy is gesluit en jy kan jou geld te onttrek deur middel van vergoeding belegger fonds. Tree vinnig. 11 Desember 2015 by 19:44 16714 Tomasz Kozminski Hoe kan ons kies die makelaars wat betroubaar ek bedoel watter kriteria om weg van Forex swendelary en makelaar cheats bly 20 Januarie 2016 by 17:43 17607 Frank Junior Wel nou sê jy waar jy is uit Dit is 'n heel nuwe blik wurms sekerlik jou navorsing het jy 'n paar leidrade gegee deur nou 20 Januarie 2016 by 17:44 17608 Frank Junior Dankie John vir die deel van nuttige skakel. En ja jy is so reg. Sekerheid van kliënte fonds moet word aan die bokant van die lys. Ons fonds is veilig by gereguleerde makelaar wat is een van die kriteria. Enige ander dinge wat ons nodig het om te oorweeg vir die veiligheid van ons fonds 25 Januarie 2016 by 11:07 17731 Jakob Maas Ek dink jy sal al jou vrae opgelos met dit. Ook ons ​​toets makelaars nou, en wie gaan die toets kry die AtoZ Forex goedgekeur badge op ons Broker gids. Ek stel ook voor jy daar nagaan. April 9, 2016 by 17:18 19542 ALBERTO Zanetti Hallo, My naam is Alberto aand Ek het 'n baie probleme met die makelaar IRONFX. My onttrekking van 23k het pendind sedert Junie 2015 kon jy hel my Dankie muchironfx - Onttrekking Kwessies met IronFX Forex Trading Broker Baie makelaars ly dieselfde as gevolg van dat swart dag gebeur het as gevolg van SNB besluit. ONTTREKKING probleem deur die Trader: Ek dink Ironfx sal weghardloop of maatskappy sal gesluit .. hulle is nie die verwerking van my onttrekking uit 19 dae hulle is net om verskonings te maak. Ek m regtig so hartseer ek m regtig in die behoefte van geld wat ek m stucked in my lewe. onttrekking Issu in ironfx deur Mukesh: ironfx verneuk sy kliënt hoef trustmaatskappy nie jou geld te voeg in daardie maatskappy hulle gesê alle tye kliënt se rekening wat ondersoek word hulle gee geen antwoord perfek. Ek weet, want 30 dae gelede 3977 onttrekking op my ironfx rekening en hulle gee geen antwoord perfek i am stryd. enige een kliënt dieselfde probleem dan kontak my Skype. jenish24786 mnr John: Verslag aan cysec www. cysec. gov. cy/en-GB/complaints/cifs/ en www. fca. org. uk deur Peter Ek het persoonlik besit 'n 2860 onttrek het gister sonder 'n probleem en ek nie daar werk :) van wat ek hoor die saak lê met kliënte wat die bevordering terme en voorwaardes misbruik as dit die geval is eintlik met enige ander makelaar wat daar is. Ek sal aanraai om die bevordering terme en voorwaardes gelees voor die keuse van 'n makelaar en begin om handel te dryf. deur forexenrico: klink soos jy met verskriklike ervaring. jy moet natuurlik rapporteer aan reguleerder as jy nie jou geld kry. bewus te wees al is dat die verslae sê ironfx vertraag net onttrek om misbruikers - en dit is die rede waarom jy vertragings het. forexmagnates berig ironfx het 'n nuwe platform verlede week wat beteken dat hulle moet gekapitaliseer word van stapel gestuur het, is nie 'n kwessie wat die maatskappy bankrot gaan - is 'n misbruik kwessie. Sterkte en laat weet hoe jy op. deur Gazzz: Ek het ook 'n probleem met ironfx. Ek sit fonds op my rekening sonder beweer enige bonus. 'n FID nie oarticipate in die bevordering. Hulle verwerk net my deposito bedrag, maar nie die wins wat byna 6kusd IronFX is nie verwerk my Onttrekking deur Mohammad Abdulla: Please dont handel met IRONFX hulle bedrieg my met 5562 dollars hulle nie gee my 'n bate asseblief aanlyn soek vir 'n goeie makelaar dan belê bietjie geld. mors nie jou geld VictimsofIronFX kollektiewe optrede deur VictimsofIronFX: stuur: Naam, bedrag wat aangevra word, datum van onttrekking versoek Meld asseblief prokureurs betrokke reeds 'n Persoon wat nodig is om 'n slagoffer forum wat deur GustavFX: hi R. DFX het jy al gehoor terug van ironfx nog ek ook opgemerk dat onttrekkings was 'n bietjie stadig onlangs, maar ek het algehele suksesvol met onttrekkings. im seker jy het gelees oor die probleem met die Chinese misbruikers in China. Ek lees dit iewers - forexmagnates Ek dink, check dit uit. bascially was daar 'n hele vrag van die mense misbruik die promosies en so ironfx toegeslaan. Ek verstaan ​​die storm is nou verby en mense kry hul onttrekkings. Ek het ten minste. het jy jou nog deur Maria Demartis: 'n klas-aksie sy gaan begin, slagoffers vs Ironfx, kontak vir meer inligting. IronFX onttrekking probleem deur Mark: Ek het dieselfde probleme ondervind en ek vra vir hulp van 'n internasionale forex prokureur wat gaan die makelaar dagvaar. Indien u enige verdere inligting verlang kan u skryf aan email160protected Ek dont wil dat IronFx slaag in die bestuur om weg te kom. IronFxFraud. eu deur email160protected: Soos julle almal, die meeste van die Pools IronFx kliënte bedrieg. Maar ons het besluit om die werklike oortreding begin. Dit is hoekom ons gaan 'n regsgeding insluitend Ciprus aanklaer in te dien. Daar is 20 mense wat betrokke is, maar hoe meer mense ons besig hoe meer waarskynlik is ons sukses. Almal wat wil ons aan te sluit, voel asseblief vry om contant op email160protected IronFx onttrekking oplossing deur Zarak: Enige 1 met n probleem met ironfx onttrekkings kan my kontak. Skype: Chimzhbk1 IronFX bedrog deur email160protected: Voel asseblief vry om ons fecebook groep IronFX hofsaak en skuldinvordering www. facebook / groepe aan te sluit / 1121506897864440 / deur MissV: Onttrekking probleme met IronFx is 'n werklike probleem. Die terme bonus oortreder en bevordering misbruik van word gebruik deur IronFx werknemers. Hulle beweer dat slegs 'n paar handelaars geraak, maar daar is 200,000 onttrekking hangende. Miskien al onttrekking versoeke hangende. Sommige kliënte wag sedert Februarie. Ek weet 250 kliënte met hangende onttrekking versoeke. CySEC en hoër owerhede ondersoek. Asseblief saam met ons nie-winsgewende Facebook Group IronFx kliënte. Hier kan jy inligting kry, templates vir kla aan owerhede en ontmoet ander slagoffers. Wees asseblief versigtig met mense waar jy 'n moontlikheid van herstel van die geld. Dit kan 'n leuen IronFX bedrog Volg nuwe FB groep met betrekking tot die reg pak en skuldinvordering ironfx IronFXGlobal www. facebook / groepe / 1121. 64440 / frefts onttrek probleem deur Wahid Ali: Indien enige liggaam wil sy geld terug van Yster FX. dan kontak my ek sal hom n veilige manier om sy geld te kry vertel. my Skype ID. wahidalimughal deur IronFX skuldinvordering: Kyk ouens, hierdie mense in staat is om te help om geld te verhaal van IronFX www. facebook / groepe / 1121506897864440 / frefts IronFX is bende vreeslike scammers. deur James Blakey: ek handel met IronFX op daardie tydperk en daar was 'n misbruik van sy bonus stelsel en ek is ook in die gesig staar vertragings met my onttrekkings, ek was die lees van die resensies en paniekbevange omdat ek nie kon onttrek. Ek is 'n beroep, die stuur van boodskappe. Ek gekonfronteer soortgelyke probleme met ander maatskappye asook, soos Alpari en met yesfx, en hulle het 'n baie onprofessioneel gedrag en het my nie help nie. Na 'n paar maande Gelukkig het ek my geld uit IronFX. Ek het gedink van die verlaat van hierdie handelaar as gevolg van my onttrekkings vertragings, maar hulle is nog steeds gereguleer deur FCA en nou hul ondersteuning span is baie behulpsaam en ek kan enige tyd onttrek, so ek besluit om te bly vir die oomblik. Ook het ek my rekening onder CySec gehou, ek was baie skepties aan die begin, maar nou het ek meer selfvertroue daaroor, ek dink hulle doen beter nou deur Kris: Ironfx ONTTREKKING PROBLEME WAARSKUWING. Alle Ciprus makelaars - dieselfde. Net 'n kwessie van tyd. Jy hoef nie meer enige Ciprus makelaar. Ek dont dink die strategie wat gebruik word deur Ironfx makelaar gaan werk vir 'n lang. Hulle probeer om die kliënte / handelaars flous deur te sê goeie woorde maar hulle hul ware kleure wys nadat die handelaars groot geld in die Forex Trading rekening belê. Hulle is 'n cheater. Onlangs bedrieg hulle. Ek dont dink die strategie wat gebruik word deur Ironfx makelaar gaan werk vir 'n lang. Hulle probeer om die kliënte / handelaars flous deur te sê goeie woorde maar hulle hul ware kleure wys nadat die handelaars groot geld in die Forex Trading rekening belê. Hulle is 'n cheater. Onlangs bedrieg hulle in een van my goeie vriend handel rekening. Sy rekeningnommer is 879893. Hulle gekap sy rekening en dan sê iemand anders het sy rekening gekap so dit is die manier waarop hulle verneuk. Kyk Meer Bly weg van Ironfx bedrog makelaar. Hulle sal net bedrogspul jy en jou nooit laat verdien wins uit jou handel rekening. Hulle wys goeie resensies wanneer jy vergelyk Online forex makelaar of Forex Trading Geld. Hulle het die ergste Forex Trading Platform. Hulle sal jou handel rekening en nooit ev hack. Bly asseblief weg van Ironfx bedrog makelaar. Hulle sal net bedrogspul jy en jou nooit laat verdien wins uit jou handel rekening. Hulle wys goeie resensies wanneer jy vergelyk Online forex makelaar of Forex Trading Geld. Hulle het die ergste Forex Trading Platform. Hulle sal jou handel rekening te hack en nooit ooit toelaat dat jy 'n goeie voorspoedige lewe te lei. Ironfx is bekend vir bedrog en swendelary. Hulle moedig u aan om groot geld in Forex Rekeninge en dan bedrogspul belê vir Koste van kommissies. Kyk Meer Ek is plaas hierdie sedert lank en sal voortgaan om te plaas wat Ironfx is die ergste en die groot bedrogspul makelaar in die ander as die youtradefx mark Ek dink die Youtradefx is reeds naby as gevolg van groot klagtes nou is dit die beurt fo die ironfx makelaar. Hulle gee nooit onttrekking. Ek is plaas hierdie sedert lank en sal voortgaan om te plaas wat Ironfx is die ergste en die groot bedrogspul makelaar in die ander as die youtradefx mark Ek dink die Youtradefx is reeds naby as gevolg van groot klagtes nou is dit die beurt fo die ironfx makelaar. Hulle gee nooit onttrekking jy kan sien daar is so baie klagtes hangende teen hulle. Ek hoop net dat iemand vir hulle 'n goeie les gou sal gee. Kyk Meer Ek het ongeveer 12K in my ironfx makelaar rekening. Ek kon die handel en dit is baie goed gaan. Op 'n dag het ek probeer om my geld te trek en ek het om te weet dat my rekening is ook erg beseer is. Ek voel hartseer soos dit was nie my fout, maar later het ek weet baie onreëlmatige transaksies is in my rekening en my 'n. Ek het ongeveer 12K in my ironfx makelaar rekening. Ek kon die handel en dit is baie goed gaan. Op 'n dag het ek probeer om my geld te trek en ek het om te weet dat my rekening is ook erg beseer is. Ek voel hartseer soos dit was nie my fout, maar later het ek weet baie onreëlmatige transaksies is in my rekening en my rekening is vernietig. Ek is regtig pissed off en wil 'n wraak. Moet asseblief nie te belê en nooit vertrou dat hierdie ironfx Forex makelaar. Kyk Meer het ek onlangs oor Octafx en kyk na versprei, het ek gedink kan gee dit 'n probeer. Ek het ook 298 op 30 Mei 2016 en kon die handel in klein baie. Ek het gewag vir NFP en het 'n hangende koop stop 1,11575 met TP op 1,11922 en SL by 1,11525. NFP vrygestel en Octafx gesluit my hangende Koop stop w. Laaste Kommentaar: Vijay A. het kommentaar op zurichprime bied 'n paar groot Forex Dienste om wins ek betrokke te raak in die handel in Augustus 2016 deur N te maak. Sibusiso Mjole het kommentaar op zurichprime bied 'n paar groot Forex Dienste om wins te maak Hi Ek is van Suid-Afrika. Ek is 'n student en ek. George K. het kommentaar op zurichprime bied 'n paar groot Forex Dienste om wins Goeie dag aan almal, Dit het alles begin met 'n paar maande. Anonieme gebruiker het kommentaar op Tickmill nie reageer op my klagtes ek is so geskok om hierdie bedrogspul te sien in die mark. Sajad Ahmed het kommentaar op no1options - No1options is 'n bedrog makelaar en hulle gee nie my onttrekking No1 opsies is 'n groot bedrogspul. jy sal al jou verloor. JB het kommentaar op Quintup webwerf skryf vals resensies Ek het ongelukkig onlangs uit is scammed. Malome Ofentse het kommentaar op trading212 - my betalings in paaiemente te ontvang deur die handel 212 Hoeveel het jy onttrek. Malome Ofentse het kommentaar op trading212 - Lot van Spreads en prysmanipulasie deur Trading212 makelaar Julle mense is gek, Ive been met hierdie ouens fo. Manu het kommentaar op instaforex - Gestremdes my rekening vir geen rede waarom ek is scammed deur drie verskillende makelaars, maar. Anonieme gebruiker het kommentaar op Investing2go is 'n bedrogspul dieselfde maatskappy as Investingci Hulle is 'n totale rip off, net soos almal is SA. asdfasd het kommentaar op Anyoption - ICM het hul kantoor het die ChronoTrader sagteware werk outomaties, SPO. George het kommentaar op InterTrader - intertrader het die ergste webwerf vir verhandeling Geagte Paul, ek het probeer laaste paar dae. Anonieme gebruiker het kommentaar op liteforex - My Forex rekening uit gewas deur LiteForex Bedrog Broker so hartseer om te sien die bedrogspul wat gedoen word deur 'n goeie makelaars. Suresh het kommentaar op www. dalalstocks - hersiening Indias beste maatskappy. N sy bediening behoort te goed. Noemie het kommentaar op newforex - Newforex Broker het baie slegte resensies oor webwerf Hello. Ek handel met 'n Newforex vir 2 maande, ek lik. IC Markte IC Markte Review IC Markte is 'n ware ECN forex en CFD makelaar dat twee van die beste handel platforms beskikbaar op die mark bied: cTrader en Metatrade 4 (MT4), met die belofte van Meta Trader 5 (MT5) word binnekort bekend gestel. cTrader gee die makelaars kliënte toegang tot Vlak II pryse. Die ECN platform is bedoel vir scalpers en dag handelaars, maar dit is in werklikheid wat geskik is vir enige handelaar wat daar is. Onder sy voordele omgekeerde versprei, geen Stop Loss en Neem Wins orde afstand beperkings hoegenaamd, lae uitvoering latency, aan boord VPS, Expert Adviseurs (EAS), 60 munt pare beskikbaar vir verhandeling, ens Synde die eerste Australiese makelaar om cTrader bied , IC Markte het 'n definitiewe voordeel bo ander makelaars van Doer Onder. Die MT4 Ware ECN platform kom met 'n soortgelyke byvoordele uitvoering maak EAS, 77 munt pare, CFD's en termynkontrakte, ens Gebruikers het die opsie om 'n gratis VPS, een kliek hantering en Android amp IOS mobiele handel programme. Beide platforms bied super tight veranderlike versprei, begin by 0 pitte, maar daar is 'n kommissie aangekla ndash 5 USD / baie op cTrader, en 7 AUD / omdraai baie op MT4 Ware ECN. Die ander verskil tussen die twee platforms is die minimum aanvanklike deposito vereiste - 200 vir MT4 en 1000 vir cTrader. In ieder geval, dit is 'n mooi redelike bedrag om te begin met. Handelaars kan ook voordeel trek uit die NinjaTrader platform. Die Australiese Securities and Investments Kommissie (ASIC) is die reguleerder toesig te hou oor IC Marketrs bedrywighede tot 'n maksimum beskerming kliënt te verseker. Laaste Forex broker dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Voordat jy betrokke raak in die handel buitelandse valuta, maak asseblief jouself vertroud met sy besonderhede en al die risiko's wat daarmee gepaard gaan. Alle inligting oor ForexBrokerz slegs vir algemene inligting gepubliseer doeleindes. Ons het geen waarborg vir die akkuraatheid en betroubaarheid van hierdie inligting aan te bied. Enige aksie wat jy op die inligting wat jy kry op hierdie webwerf te neem is streng op eie risiko en ons sal nie aanspreeklik wees vir enige verliese en / of skade in verband met die gebruik van ons webwerf beskikbaar wees. Alle teksinhoud op ForexBrokerz is kopiereg en beskerm onder intellektuele eiendomsreg. Jy mag nie reproduseer, versprei, publiseer of uitsaai enige stuk van die webwerf sonder aanduiding van ons as 'n bron. ForexBrokerz maak geen aanspraak op kopiereg oor die beelde wat gebruik word op die webwerf, insluitend makelaars logo's, stock foto's en illustrasies. Forexbrokerz webwerf gebruik koekies. Deur die voortsetting van die webwerf blaai, stem jy vir ons gebruik van koekies. Lees ons privaatheidsbeleid.


No comments:

Post a Comment