Saturday, October 8, 2016

Forex demo rekening investopedia

forex demo rekening Investopedia Freeforex demo rekening investopediaOnline Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex demo rekening Investopedia forex demo rekening Investopedia Freeforex demo rekening investopediaOnline Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex demo rekening Investopedia forex demo rekening Investopedia Freeforex demo rekening investopediaOnline Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex demo rekening Investopedia forex demo rekening Investopedia Freeforex demo rekening investopediaOnline Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex demo rekening Investopedia forex demo rekening Investopedia Freeforex demo rekening investopediaOnline Forex Trading kriminele forex demo rekening Investopedia Freeforex demo rekening investopediaOnline Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex demo rekening Investopedia forex demo rekening Investopedia Freeforex demo rekening investopediaOnline Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex demo rekening Investopedia forex demo rekening Investopedia Freeforex demo rekening investopediaOnline Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex demo rekening Investopedia Artkel forex demo rekening Investopedia forex is al oor die manier waarop die kans in jou guns te rsik verminder en die verhoging van beloning. Die eenvoudige wenk hieronder is geïgnoreer deur die meeste handelaars - maar as jy dit sluit in jou handel plan, sal jou risiko verminder en wins verhoog te sien en dis wat almal handelaars wil meeste beginner handelaars hoef te gebruik hierdie punt en verloor. Hier is die betekenis van hierdie punt en gebruik dit en dit is eenvoudig: Handel met die prys Momentum Baie handelaars wil om te voorspel waar pryse gaan om te gaan, maar hulle moet regtig handel oor die feite en dis presies wat kyk na verskuiwings in prys momentum doen. Dit gee jou leidrade oor waar pryse volgende kan gaan. Kom Loom op 'n gemeenskaplike fout wat beginner handelaars maak om die punt te illustreer. Baie handelaars is lief vir om dips te ondersteun koop en baie sal tendens lyne of bewegende gemiddeldes gebruik. As pryse nader die ondersteuning vlak, koop hulle in die ondersteuning en hoop dat dit inhou. Dit is 'n groot fout as jy staatmaak op hoop jy gaan verloor. Dit is die rede waarom kyk na prys momentum so belangrik is. As die momentum van die prys begin verswak in ondersteuning en draai die kans van ondersteuning Holding toegeneem. Waarnemende op the. Forex: Demo Voordat jy duik In Omdat forex (FX) is 'n gedesentraliseerde mark waarin handelaars versprei hul eie prys voed deur eie handel platforms, is dit noodsaaklik om die funksies en eienaardighede van elke soort handel sagteware te leer voordat werklike fondse om 'n rekening. Gelukkig in die kleinhandel, kan FX handelaars toets elke platform met behulp van demo dollars. Elke betroubare handelaar in FX kan potensiële kliënte 'n gratis demo weergawe van die sagteware af te laai. Dit is van kritieke belang as die kliënt is om vertroud te raak met die platforms uitleg en die middel van orde inskrywing geword. Hier goed bespreek die belangrikheid van demo handel en jou laat weet wat jy kan uitkyk wanneer ek probeer verskillende platforms. Basiese Versus Geïntegreerde Platforms As ons kyk na die volgende skerm beelde, kan jy sien hoe 'n paar platforms te integreer alles van kartering nuus, terwyl ander baie eenvoudige uitlegte wat net fokus op die prys kwotasies, om toegang en verslagdoening. Figuur 1 - 'n baie eenvoudige platform FXCM. Die primêre fokus is op uitvoering - aanhalings, posisies en rekeningsaldo's is almal duidelik gemerk en sigbaar. Figuur 2 - 'n meer geïntegreerde platform site OANDA wat probeer om aanhalings, kaarte en rekeningsaldo's kombineer almal op 'n skerm. Figuur 3 - Nog 'n geïntegreerde platform, hierdie keer van FX Solutions, wat 'n handelsmerk opsomming, aanhalings en mark nuus squeezes al in 'n skerm. Die plasing van bestellings so 'n handelaar. jy moet altyd probeer handelaar demos voor die handel live - dit is die enigste manier om vertroud is met die verskillende eienskappe van verskillende platforms geword. Byvoorbeeld, sommige platforms gebruik net pop-up kaartjies, terwyl ander eintlik merk die einde plek op die kaart. Tipies, 'n geldeenheid paar te koop. jy kliek op die aanbod deel van die aanhaling (die vra), en om te verkoop, jy kliek op die bod deel. Sommige platforms toelaat om die mark of limiet bestellings kies nadat die venster aanhaling verskyn, terwyl ander dwing om jou keuse vooraf te maak. Dit is 'n goeie idee om ten minste 20 demo ambagte op elke platform te plaas voordat die handel werklike geld, net so kan jy die besonderhede van orde inskrywing op elke platform te bemeester. 'N handelaar moet nooit verhandel live tensy hy of sy selfvertroue al die volgende vrae kan beantwoord: Hoe plaas ek 'n beperking ten einde Hoe stel ek 'n stop Kan ek 'n perk stel en 'n stop by die tyd van die inskrywing Is die versprei oor die platform vaste of veranderlike wat is die lot grootte wat ek kan handel (1000 eenhede, 10000 eenhede, 100,000 eenhede) kan ek meng en pas die lot groottes kan ek noem die hantering kamer direk as my internet konneksie gaan sit Figuur 4 - 'n eenvoudige mark Om kaartjie op die FX Solutions platform wat duidelik toon dat die gebruiker verkoop 1 baie GBP / USD. Figuur 5 - 'n Voorbeeld van 'n bevel kaartjie op die FXCM platform wat toelaat dat die handelaar om te heg stop en beperk parameters om 'n mark koop orde van EUR / USD. Figuur 6 - Van die site OANDA platform, 'n beperking ten einde in euro / dollar wat al die pad haal tot vyf desimale plekke (dit wil sê 1/1000 ste van 'n pennie) en outomaties maak die orde goed vir 'n week. Die Belastinggaarder kom een ​​funksie wat die meeste nuwe FX handelaars oor die hoof is belasting verslagdoening. Omdat FX is 'n wêreldwye, ongereguleerde mark, moenie handelaars as 'n algemene reël nie enige dokumentasie te verskaf aan die belasting owerhede in die handelaars land van verblyf. Belasting verslagdoening is uitsluitlik die verantwoordelikheid van die handelaar. Handelaars produseer eenvoudig gedetailleerde transaksie geskiedenis - in 'n elektroniese formaat - waaruit die handelaars dan moet saamstel hul eie belasting verslae. So 'n reëling duidelik oproepe vir 'n verhandelingsplatform met hoogs georganiseerde en buigsame verslagdoening funksies. Maar verslagdoening gehalte wissel grootliks van handelaar tot handelaar: al handelaars sal u voorsien met 'n volledige transaksie verslag, maar hoe dié transaksies word uitgelê kon die verskil tussen die uitgawes honderde ure op versoening of neem 'n minuut bedoel om uit te druk 'n finale verslag aan teenwoordig om jou rekenmeester. Let op die verskillende benaderings tot verslagdoening in die volgende platforms: Syfers 7 en 8 - Let op hoe die FXCM platform elegant skei geslote ambagte, uitstaande bestellings en swaai posisies en dan netjies som al die belangrike aktiwiteite in 'n opsomming rekening. Figuur 9 - Die site OANDA platform vereis dat die handelaar om sy / haar eie handel versoening doen. Sommige FX handelaars kan soveel as 1000 ambagte in 'n jaar te genereer. 'N platform wat al die ambagte versoen in 'n maklik-om-te verstaan, die einde van die jaar se inkomstestaat. afbreek van alle winste en uitgawes, kan van onskatbare waarde wees. Verslagdoening, maar skaars die glansryke deel van FX handel, is 'n belangrike deel van 'n handelaars persoonlike rekordhouding en kan aansienlike belasting gevolge hê. Belastinghantering van valuta handel is baie afhanklik van die individue belastingstatus. Die meeste handelaars sal jy nie adviseer rakende belasting aangeleenthede, of moet jy hulle advies te neem as hulle dit doen, omdat hulle nie die kundigheid om te gaan met die menigte van belastingowerhede regoor die wêreld. Jy moet altyd konsulteer met 'n belasting professionele voordat jy 'n plan van aksie. 'N Finale nota op belasting en verslagdoening: as jy probeer om uit die verskillende handelaars platforms, sal jy vind dat sekere funksies is algemeen in die meeste sagteware. Die duiwel is in die besonderhede, wat die verskil tussen wins en verliese kan bepaal. Handel soos sy Real Sodra jy die meganika bemeester het, kan jy die demo platform gebruik om te eksperimenteer met verskeie handel groottes en style en bepaal jou handel persoonlikheid. Is jy 'n kort termyn momentum handelaar wat daarvan hou om 'n hoë hefboom en probeer om op te vang 20-30 punt intraday beweeg Of verkies jy die gebruik van kleiner groottes om langer termyn posisies wat moontlik lewer honderde punte Demo handel kan jou help om te ontdek hou watter tipe van die saak beste by jou pas. Onthou altyd, maar dat demo handel is op geen manier soortgelyk aan die handel werklike geld. Jy kan perfek kalm oor die handhawing van 'n 10-miljoen verlies met vervalste geld wees, maar kan raak heeltemal losse schroeven oor 'n 100 verlies in jou regte rekening. Om demo handel so produktief as moontlik te maak, moet jy die demo rekening handel asof die geld werklik was. Byvoorbeeld, as jy van plan is op die befondsing van jou regte rekening met 5000, dont handel 'n demo rekening wat 100,000 het. Die opwinding van 'n 1-miljoen handel kan jy 'n tydelike hoë gee, maar dit sal net seer wanneer jy oorgang na 'n ware rekening nie, want jy het geen sin van die verhouding sal hê en sal waarskynlik maak drastiese foute in die gereg. Die bottom line Selfs nadat jy besluit om handel te dryf lewendige, kan demo handel baie waardevol wees. Baie suksesvolle handelaars sal strategieë en set-ups te toets op die praktyk rekeninge voordat hulle probeer om hulle uit met die regte geld. Hoewel demo handel nie winste in die werklike lewe sal verseker jou, byna al die handelaars eens dat as jy nie kan die eerste sukses op 'n demo te bereik, jy is amper seker om te misluk in jou lewe rekening. Dit is die rede waarom demo handel is noodsaaklik vir die groei en ontwikkeling van alle FX handelaars. 'N Persoon wat handel dryf afgeleides, kommoditeite, effekte, aandele of geldeenhede met 'n hoër-as-gemiddelde risiko in ruil vir. quotHINTquot is 'n akroniem wat staan ​​vir vir quothigh inkomste nie taxes. quot Dit is van toepassing op 'n hoë-verdieners wat verhoed dat die betaling federale inkomste. 'N Mark outeur wat koop en verkoop baie kort termyn korporatiewe effekte genoem kommersiële papier. 'N papier handelaar is tipies. 'N bestelling geplaas met 'n makelaar om 'n sekere aantal aandele te koop of te verkoop teen 'n bepaalde prys of beter. Die onbeperkte koop en verkoop van goedere en dienste tussen lande sonder die oplegging van beperkings soos. In die sakewêreld, 'n buffel is 'n maatskappy, gewoonlik 'n aanloop wat nie 'n gevestigde prestasie record. Unlimited Demo Rekeninge Ek glo ek het drie onbeperkte / onbeperkte demo gevind het nie. rekeninge. 1.Are daar enige pro / con op hierdie 2. Is daar enige ander mense Vraag verloor het. . Wel, ek het belangstelling in Forex toe ek 'n paar infomercial sien. Sedertdien het ek 'n demo rekening begin en gou 'n mini rekening oop te maak om voordeel te trek uit 'n bevordering. Selfs as my eerste werklike handel gebeur 'n paar maande van nou af wil ek net wat gereed is vir my rekening wanneer ek gereed. In alle eerlikheid moet ek heeltemal verlore. Ek weet nie uit af, so sleg kan wees, ja, ek weet regtig nie wat aangaan of waarheen om te gaan van hier af. Ek betrekking sterk aan dié poste. Im heeltemal verloor Die boodskap wat blyk te wees wat deurkom is, oefen, oefen, oefen. Vandaar die vrae. Enige reaksie baie waardeer, dankie. Aangesluit Mei 2006 Status: Lid 133 poste in my persoonlike ervaring site OANDA demo is goed. Dit verstryk nooit en die gedrag is dieselfde as met hul lewendige rekening bedieners. Ek bedoel, posisie, stop verlies, teiken wins vulsels. Wat ek ook graag hul buigsaamheid met posisie grootte. Na 'n paar demo praciticing ek oorgeskakel na handel leef, sit 'n bietjie geld af, en begin handel met mikro baie (1 pit 0.10 ongeveer, kan jy dit afbreek tot 0,01). Hierdie manier waarop jy die beste van beide wêrelde te kry: jy kry om te oefen met die regte geld (. Wat is waaaaay anders as demo, en waaaaay beter coz jy deur al daardie gevoelens te lewe, vrees, gierigheid, Euforia, desperaatheid) en op Terselfdertyd jy dit nie los jou geld. praktyk vir 'n geruime tyd op demo, net om die basiese beginsels te kry op forex en dinge, dan wanneer jy 'n stelsel wat werk vir oorskakel na ACC lewe vind: dat sou my voorstel wees. maar handel mikro baie. strategybuilderfx is ook 'n goeie keuse vir kartering. Hul verhandelingsplatform MT4 is baie goed, baie aanwyser en stelsels ontwikkel vir dit en jy kan dit kry vir gratis. Ek wouldnt gaan woon saam met hulle, net hou hulle vir kartering en toetsdoeleindes. Aangesluit Maart 2006 Status: Lid 725 Posts Ek glo ek het drie onbeperkte / onbeperkte demo gevind. rekeninge. 1.Are daar enige pro / con op hierdie 2. Is daar enige ander mense Dit is belangrik om die hoofdoelwitte van 'n demo rekening te onthou. Hulle is om 1) leer die beweging van die mark 2) bepaal dat 'n stelsel en, baie belangrik 3) kry om te weet hoe om die platform te gebruik. Toe ek eers begin handel, gebrek aan kennis van 'n platform kos my 'n aantal pitte. ID moedig elke newbie om platforms te laai van al jou voornemende makelaars. Kyk op die platform uit, kyk wat jy wil en nie soos daaroor. Plaas 'n paar ambagte, nie met die bedoeling van die uitzoeken die mark, maar in die begrip van hoe om ambagte te plaas in die platform. Verminder jou lys van makelaars en gebruik dié platforms swaarder. Ook noem jy StrategyBuilderFX daar. Jy moet regtig net sê quotMetaTrader 4quot. Jy kan bediener lêers te kry van 'n gasheer van makelaars wat ondersteun MT4 en oop demo rekeninge met hulle net daar in die platform self, sonder om sagteware te laai van elkeen. Daar is 'n taai pos in die MT4 forum oor hoe om hierdie (Meta Trader Server lêers) te doen. Aangesluit Augustus 2006 Status: Lid 24 Posts Sjoe, net om dit lief te hê wanneer mense aan te haal wat jy op jou onkunde, dankie. Hehehe. Ek kan nie kommentaar lewer oor die 3 wat jy gepos het, maar met my makelaar, wanneer jy 'n lewendige rekening oop te maak met hulle wat hulle gee jou privilages met die demo. Eerstens dink ek nie dit ooit experies. Twee, kan jy die bedrag herstel na enigiets wat jy wil (ek dink) en het hulle die hefboom verander en ook hulle almal logs Ek vind dit nogal nuttig dat ek 'n nuwe begin te wil destory. Wel net sê my laaste paar weke van die saak het aan die alfa fase is. Nou is ek aanbeweeg na beta, 'n meer ernstige gespe onder-benadering. Ek sou aanbeveel, 'n paar plekke, maar ek dink dit is agaisnt die reëls om sulke soliciations maak sonder soveel poste. Spam is sleg egter siek PM jy met miskien 'n paar nuttige skakels. Aangesluit Augustus 2006 Status: Lid 41 Posts Baie verplig. Het jy 'n baie lees om te doen. Aangesluit Augustus 2006 Status: Lid 41 Posts Waardeer jou post, Nathan, dankie. Aangesluit Mei 2006 Status: Lid 786 Posts Ek is probleme met die strategybuilderfx demo die afgelope paar weke enigiemand anders 'n Week gelede het die data voed gestop. nou kan ek 'n demo rekening glad nie te skep. Aangesluit Januarie 2006 Status: Lid 5 Posts Yardie, ek het dieselfde probleem. Oor die naweek is dit geïnstalleer die mees onlangse update. Nou, dit begin het, maar ek kry steeds quotNo Connectionquot geword Augustus 2006 Status: Lid 62 Posts Ek het dieselfde probleem met StrategyBuilderFX demo. Die platform begin, maar hou om quotNo Connectionquot. Ive verwyder 'n paar keer amp re-geïnstalleer is, maar nog steeds het dieselfde fout quotNo Connectionquot. Yardie, ek het dieselfde probleem. Oor die naweek is dit geïnstalleer die mees onlangse update. Nou, dit begin het, maar ek kry steeds quotNo Connectionquot


No comments:

Post a Comment